Friday, November 5, 2010

~ Ada Untukmu~


Di sana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu di hati

Di sini aku berdiri Menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah

Janji yang puitis Tuk persembahan
Hanya ketulusan Sekeping hati suci

Aku

Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku

Berikan cinta Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang dirimu
Biarpun nafas ku sampai terhenti


Akanku kota janji kita

Mendirikan Tajmahal cinta

Seteguh kasih

Shah Jehan kepada Mumtaznya

Terasa indah
pabila berdua

Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita

Aku

Berikan kasih
Kalau itu yang kau mahu dari ku
Aku

Berikan cinta
Untuk membahagiakan hari mu
Aku
Sayang padamu
Biarpun nafas ku sampai terhenti

Akanku kota janji kita

Mendirikan tajmahal cinta

Seteguh kasih

Shah Jehan kepada Mumtaznya


Lirik Ada Untukmu - Nubhan AF6

Khas buat Nurainumku Sayangg.... ABG CINTA N SAYANG SGT2 NGAN LING...

No comments:

Post a Comment