Friday, October 29, 2010

~ My Own Story ~


Sayangku nurainum... ku bahagia bersamamu..
ku ingin menjadi pelita hidupmu yang
menerangi sinar hidupmu.. walaupun diriku
mengetahui bahawa mungkin aku tidak dapat
menjadi yang terbak untuk mu.. tapi
sayangku.. percayala.. aku sentiasa
membuat yang terbaik untuk dirimu..

kerna.. bagiku sayangku...

kau lah segala-galanya.. diriku sentiasa
tertanya-tanya.. mampukah aku
membahagiakan dirinya bersama
keluarganya.. sayangku.. aku seorang
yang amat lurus.. aku melakukan
semuanya tanpa memikirkan apa yang
berlaku dimasa depan.. aku hanya
memikirkan bahawa
bagaimana hendak membahagiakanmu..


kerana aku tidak ingin melihat kesedihan

muncul kembali didalam hidupmu sayang..
ketika ini kau terlena.. lena yang amat tenang..
cukup untuk membuatku bahagia.. aku
ingin sentiasa menyanyangimu.. sentiasa memanjaimu...
sentiasa membimbingmu.. sentiasa ingin memenuhi
kehendak mu setiap detik dan masa sayangggg...

sayangku nurainum.. ketahuila.. diriku sentiasa

bersamamu.. walaupun mungkin tingkah lakuku banyak
mengguris hatimu.. sayangku.. diriku benar-benar
menyintaimu.. diriku secara jujur takut akan kehilanganmu...

i really love you sayanggggg....


Sayangku Ainum... engkaulah hidupku...
abg sayangkan lingg.. abg sayangkan ling sangat-sangat...

1 comment: